czwartek, 28 maja 2015

Ile i jak zarobiłem na Bankach ?!

Moje dotychczasowe osiągnięcia związane z zarabianiem na bankach, czyli jak "wykiwałem banki" i ile na tym zarobiłem do tej pory (oczywiście wszystko w 100% legalnie).


Wielu z Was pewnie nie uwierzy, ale na bankach można w banalny sposób dorobić sobie nawet na skromne wakacje. Wydaje mi się, że jest to doskonały sposób na zwiększenie swojego budżetu.

Przejdźmy więc do konkretów. W moim przypadku wszystko zaczęło się całkiem przypadkowo od założenia konta godnego polecenia w banku WBK w kwietniu 2014 roku. Traf chciał, że udało się znaleźć promocję "Mobilni zyskują więcej - nawet 700 zł dla Ciebie". Spełniając proste warunki co miesiąc dostawałem na konto extra 70 zł przez kolejne 10 miesięcy. I tak zacząłem szukać ciekawych i lukratywnych ofert, dzięki którym bez większego wysiłku mógłbym zwiększyć swoje przychody.

W czerwcu 2014 trafiłem na Lokatę Bezkarną BGŻ 4% z bonusem 80 zł (Comperia Bonus I). Była to moja pierwsza lokata, więc trochę się nad tym zastanawiałem, ale prześwietliłem regulaminy i zdecydowałem się założyć lokatę na kwotę minimalną, czyli 1000 zł. Po 3 miesiącach odebrałem 1088 zł ( już po odliczeniu obowiązkowego podatku, który zapłacił bank). Oczywiście po odebraniu pieniędzy konto zamknąłem 3 kliknięciami myszką.

Kolejna promocja z której skorzystałem, przytrafiła się w sierpniu 2014 - iKonto z Tabletem o wartości około 400 zł. Warunki banalne, a konto darmowe przy wpłacie 1000 zł miesięcznie i płatności kartą 200 zł (mam je do dziś bo jednym z warunków było utrzymanie konta przez 12 miesięcy). Po tej promocji stwierdziłem, że pieniądze leżą na ziemi wystarczy tylko się po nie schylić.

Po zakończeniu Lokaty Bezkarnej szukałem kolejnych wisienek i znalazłem dwie kolejne lokaty:
- Lokata Happy 5% z bonusem 50 zł;
- Lokata Meritum 5% z Prostym Kontem Osobistym z bonusem 60 zł ( Comperia Bonus II ).
Na obydwóch zainwestowałem po około 1000 zł i zarobiłem na nich w sumie blisko 130 zł.

W styczniu trafiłem na okazję z banku Citi Handlowy, a dokładniej promocję z darmową kartą kredytową i bonusem 200 zł. (ta promocja jest jeszcze aktywna, więc opiszę ją osobno w jednym z kolejnych wpisów na moim blogu).

Kolejny zarobek to okolice lutego 2015 eKonto mobilne z bonusem 100 zł. Także bez żadnych zbędnych kosztów.

Aktualnie czekam za zakończeniem i wypłaceniem bonusu za otwarcie Wymarzonego Konta Osobistego w Raifeissen Polbank do 29.05.2015. Za samo otwarcie konta w trakcie trwania programu Comperia Bonus III bez spełniania żadnych dodatkowych warunków dostanę 55 zł.

W kolejnym wpisie opiszę kolejną z genialnych ofert z której można otrzymać do 650 zł !!!


Podsumujmy:
1) Mobilni zyskują więcej       700 zł
2) Lokata Bezkarna                 88 zł
3) iKonto z Tabletem             400 zł (Tablet został sprzedany za taką kwotę)
4) Lokata Happy                     60 zł
5) Comperia Bonus II              67 zł
6) Karta Kredytowa               200 zł
7) eKonto z premią                100 zł
8) Comperia Bonus III             55 zł

W sumie do chwili obecnej zarobiłem około 1670 zł. Niemożliwe ?!


"Gdy wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe, przychodzi ktoś, kto o tym nie wie, i on to robi."
A. Einstein

Cała moja praca polegała na wyszukiwaniu ofert, prześwietleniu regulaminów i podjęciu decyzji czy warto skorzystać z danej promocji czy też nie. Teraz zacznę umieszczać wszystkie atrakcyjne okazje również dla Was.

2 komentarze :

  1. Nie spodziewałem się, że można z tego całkiem niezłe kwoty uzbierać. Będę zaglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można teraz postaram się to Wam ułatwić dodając aktualne okazje.

      Usuń

Bardzo dziękuję za poświęcony czas i zapraszam do komentowania